26.2.11

sedey


huaaaaa. nk dok umah jea, xnak balik U bleh x?? ngeh3 ^^ boley x, tanak blaja n tros keje yg elok2? hahha. ooo, cannot2 ! huhu :P so, dgn ini saya akan meneruskan pengajian saya di USM dgn penuh smgt. hehhh. nk kire jap ehh, bulan 5 hbs sidang 10/11 pastu cuti 4 bulan, masok sidang 11/12 bulan 9 & masa tu dh jd senior okayy. kuang3. syok ke? biase je. hhahaha. yg aku taw, skrg nie bdk STPM dh tawu result eh? so, meh la join i di USM yea ! haha. ley la kite berkenal-kenalan. 


motif entry nie : bosan sbnrnye. ade je asgmnt kene wt tp saya mengamalkan sikap rilex luu. oopppsss, adik2 jgn tiru yea sbb amalan ini tidak baik utk kesihatan anda. huehue. baiklah, mari kite smbung asgmnt ! yaaahh ! fighting ! huahua.


P/S : korg ! aku kan baru letak muzik slow motion nie kt blog aku kn. gnggu x rasenye? sbb aku suke tuu yg letak tuu. haha. kalau rase muzik nie gnngu, sile komen k? aku akn remove. sbb xnk kehilngn pembaca. kuang3 ! ade pembaca ke?? hahahha. wtever ! haha ^^ tq

2 comments:

  1. aisyaaisya. cumel lawh!:)
    Hm,
    i ske jewh this bckground music.
    and 2nd, welcome to da club ! *being fan to koreaa. wheeeew! memang mengerti sangat2 perasaan kamoo yg cintak kat jun poyo itu. ^__________^

    ReplyDelete
  2. @Anonymous

    sape nie ea?? heee :P tengs 4 being so understnding ! wahaha. tp i mnt 1 citer nie jea. tanak tgk cite len dh sbb TAKOT ter-over addicted lah. haha :DD JUN PYO ! yehhh ! huhu

    ReplyDelete

 
This Blog Is Designed By MySelf@Aisyah