10.8.11

jom join contest saye :)




hahaha :) makaceh pd yg dh join contest aku. yg xjoin lg silalah :) xkish bp ramai org yg join, ia tetap akan berjalan. xrase trign hdiah2 tuu? hahahha. insya Allah akan di tambah. jgn nyesal la if xjoin kn. huehue. kpd peserta yg dh join, sume entry menarik ! gud job n gud luck to u olls <3 seriously saya/ kak aisyah suka ngn entry kamu smua :) xoxo. aku pon tetbe nk join sbb hdiah nye tu. huahua. tp ye taley dehh. kompom aku mng punye. hahaxxx. kidding'! hehe ~ so, nk knal aku x? nk ke xnk?? nie pksaan okeh! hahhaha :D

nama diberi ialah Siti Aisyah bt Mohd Hashim. kpd anda yg berusia 20 thun ke bwh, silalah pgey sy dgn gelaran kak.aisyah. aku xkisah beb sbb terasa diri ini dihormati. hahaxx.
lahir pd tahun 1990, bulan NOV, 12haribulan :) di klang wakaka ~
belajar di USM, ISMSK (dev.planning & management)
open minded! a gud listener! a gud advisor too! lalala <3
MSR : my lovely :) weee ~ dh 3thun ++ ^__^
ak xbyk ckp. malu2 kucing if nk kwn ngn orang. rase nk lempang je diri sendiri -.-"
yehhh ~ family aku sume 6 laki 2 pompuan.
best jgk dikelilingi lelaki taw. haha. aku xdo kakak. sape sudi jd kakak aku?? haha 
cite2 nk jd lecturer :) afta degree nk wt PhD tros. peehhh ! gelabah kot. hahha :DD
wt masa skrg tgh suka ria cuti sem. bulan depan tak lay dhhh -.-"
itu saja kok ! daaa ~ lalalala.. farewell :D


CONTEST saya :)

4 comments:

 
This Blog Is Designed By MySelf@Aisyah